20 Aralık 2011 Salı

16 Aralık-18 Aralık Pelitozu kampı;

Cuma gunu;

Cantamı hazırladım evet dıs fırcam mataram hersey burada sayılır evden cıkıs saatım gelıyor bıraz korkuyorum bıraz cekınıyorum ve oldukca heyecanlıyım.Neler yasıyacagım konusunda ınanın hıc bı fıkrım yok.Evden Kadıkoyde yemek grubumla bulusmak uzere yola cıktım.Hava kararmak uzere ben Kadıkoy'e varıyorum.Kısısel bırkac sey aldıktan sonra yemek grubumla bulusup alısverıse gıttım. Sabah ne yıyebılırız, aksam ıcın makarna, oglen sandvıc yapmak ıyı olabılır bolca ton balıgı..Otobusun kalkmasına dakıkalar kalmısken okula vardık ve otobuse bındım etrafda keyıfle muhabbet eden ya da sessızce etrafı ızleyen ınsanları goruyorum artık yola cıkmalıyız.Sehre karsı bır bıkkınlık duymaya basladım.

Saat 12 yı gecerken otobus durdu ve otoban kenarında karanlık bır yerde ındık konusmadan herkesı takıp edıyorum konaklayacagımız yere cok gecmeden vardık dayanısma ıcınde yerlesıyoruz, otobuste ılk defa gozgoze geldıgım kısılerle ıkıncı kez gozgoze gelıyorum sankı artık onları daha ıyı tanıyorum ve gulumseyerek gecıyorum yanlarından ve gecenın sessızlıgı uyuyoruz.

Cumartesı gunu;

Saat 3:22 evi sarsan beni uykumdan uyandıran bir tren geçiyor.Sonradan öğrendim ki tek uyanan ben değilmişim.Saat 07:15 alarm çalıyor önce alarmı sonra Volkan'ı duyuyoruz uyanma vakti gelmiş anlaşılan.Kahvaltı için su ısıtıyoruz dünden aldıgımız sütümüz müslimiz var ve poşet çaylarımız.Matarama çay demleyip dışarıya çıkıyorum karşımda çamlar zeytinlikler nefes aldığını hissettiren bir hava var.Çok oyalanmadan başlıyoruz hep birlikte yürüyüşe tırmanacağımız kayalara varmak için biraz yol katetmeliyiz.

İşte geldik rotalar belirleniyor herkes kendi dengi bir rotada tırmanış yapmayı bekliyor tırmanış açısından bedenni tanıyor gücünü yada yetersizliğini...Ufak yaralar, birkaç morarıklık ve karın açlığıyla buradaki vaktimizin sonuna yaklaşıyoruz.Güzel bi deneyimdi bu deneyim için kendimi ve yemek grubumu tonlu mayonezli cevizli bi sandviçle ödüllendiriyorum :).Dönüş yolu hava karardı arkadaşlarımı kaybettim elimde makinam bir yandan yürüyüp bi yandan araba fotoğrafları çekiyorum ve biri var kim tanımıyorum yol boyunca arkadaşlık ediyor bana kaldığımız yere kadar ama kim olduğunu bilmiyorum sohbeti güzel fakat yüzünü görmediğim için yarın onu tanıyamayacağıma eminim :).Vedalaşıyoruz.Herkes aç odada tencerelerde sular kanatılıyor herkesin akşam menüsünde hazır çorba ve makarna var.Bizim çorbamız yuvalama, diğerinin mercimek bi başkasının ezogelin makarnalar ise spagetti,fiyonk,kelebek olarak değişiyor.Karnımızı doyurduktan sonra hep birlikte bi odada oturduk sohbet etmek için Volkan bize "O" nun hikayesini anlattı, vampir köylü oynadık ve kamp ateşi herşey mükemmel gözüküyor artık etrafımdakileri daha iyi tanıyorum ateş başında bu günü sonlandırdığım arkadaşlarımla tekrar odamıza geçiyoruz uyumak üzere..

Pazar günü;

Bu güne Star Wars un melodisi ile günaydın diyorum.İlk duyduğum alarm, digerlerini dumayı beklemeden uyanıp dışarıya çıkıyorum hava kapalı yağmur çiseliyor çimen ve toprak kokusu ve ben çok üşüyorum.Yağmurdan dolayı eğitimi mağarada yapacağız tırmanmamız gereken dik bi yamaç bizi bekliyor bu sabahta vakit kaybetmeden yürüyüşe başlıyoruz.Mağarada geleneksel eğitimimizi alıyoruz sisler sarıyor dağların etrafını mağaradan çıkamadıgımız bir yağmur var dışarıda biz de negatif yüzeylere tırmanış çabasıyla içeride vakit geçiriyoruz eğleniyoruz derken nasıl olduğunu anlamadan saat 15:00 oluyor hatıra fotoğrafları falan bi burukluk hissediyorum cuma akşamı tanımadığım bu insanlara nasılda alıştım bu kadar az zamanda..Dönüş yolumuz ıslak ve kaygan düşe yuvarlana iniyoruz konaklama yerimize eşyalarımı topluyorum ve Mudadosk ekibi ile otobüse doğru yola koyuluyorum. Dediğim gibi biraz buruk biraz yorgunum pek sesim çıkmıyor yol boyunca ve 19:25 gibi İstanbul'a varıyoruz.Herkesle vedalaşıyorum ve kalabalık sokaklarda gözden kayboluyoruz herbirimiz.

-SON-

Benim için bu şekilde başladı ve bitti Pelitözü gezisi.Mudadosk bana keyifli dostluklar, yüzümü güldüren anılar ve birazda kas ağrısı bıraktı bu geziden hatıra.Geziye gelip grubu renklendiren herkese teşekkürler.