31 Ağustos 2012 Cuma

MaviElmanınArkasındayımBuGece



-neyin var.
+hç.
-neden?insanın en azından bir kaç şeyi olmalı.
+haklısın.
-o zaman sahip olduklarını bir düşün istersen benimle paylaş ben içeri geçiyorum.
116 dakika sonra
+sana sahip olmak isterdim bazen, ama değilim.kendime sahip olduğumu düşünürdüm bazen, ama çok sık kaybediyorum kendimi.hala bulamadım.
-en son nerede görmüştün peki onu hatırlıyor musun?
+sahilde kumların arasındaydı.sonra orada kaldı.bi kapı olsa koşar giderdim bi uçurum olsa atlardım ama yoktu sadece kumların içine gömüldüm ve yok oldum.
-senin için üzgünüm uyumalısın belki de şimdi benim en sevdiğim belgesel başlıycak ve onu izliycem, dizime yatmak ister misin?
+peki.herşyi gittikçe kaybediyorum, sesli hrflrmi kybtmeye başldm ve sssz ollarıda art h ç ssm çkmy
(sana mutlu rüyalar demek isterdim sana mutlu hayatlar demek isterdim ama sesim çıkmıyor bu bi masal değil mutlu sonla bitsin ne bitti ne başladı sadece kayboldu)
k.k.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder