19 Mart 2012 Pazartesi

Akbank Kısa Film-Festival Kısaları(A)-


Sayin okur bugun akbank kisa film festivalinin ilk gunuydu bende, sinema sever ustune bide festival sever bi insan olarak kosa kosa gittim :) festival filmleri ayri ayri kategorilendirilmisler surdan onlari inceleye bilirsiniz ben hemen filmler hakkinda yazmak istiyorum.


Iste festivalin ilk kisasi Tolerans;Ilk film beni hayal kirikligina ugratti acikcasi sadece beni degil tum salon oyle tepkisiz kaldi ki. Peki neden? Cunku; ozgun birseyler tatma beklentisiyle katilan ben icin ilk basta yuzler o kadar tanidikti ki sonra da olay akisi, herhangi bi romantik film gibi, yaraticiliktan uzakti senaryo cok fazla icerik vermek istemiyorum izleyenler filmin sonunda ne demek istedigimi anlayacaklar. Verilen bir mesaj vardi ama bu izleyiciye verilemedi malesef.

2.MusaAman Yarabbim :) Musa ilac gibiydi senaryo, oyunculuklar,kurgu bu kadar dogal olunur bu kadar hayatin icinden olunur. Musa korsan dvd saticisidir ve bir gun Zeki Demirkubuz yanina gelip seni filmimde oynatiyim mi der? Dusunsenize saka gibi zaten Musa nin cevabi da bunu oyle guzel anlatiyor ki “abi polis misin?“ Anlatasim geliyor oyle sevdim ki bu kisa yi :) Izlenilesi.Sayin Okurum aman kacirma!!


3.JerryPsikolojik olarak sikinti yaratan zaten istenilen de bu olan bir film M. Temizlik gorevlisinin fare kapanina donmus hayatini gosterir 15 dk icin size de alir kapatir o kafese..

4.Dinozor96 yasinda bi kadinin yasamdan kopmamaya calistigi hayatinin bir gununu anlatan kisa bir belgesel oylesine agir ki dogal olarak.(uykum geldi)


5.Ben Geldim GidiyorumIstanbul, benim yasayan konusan sehrim herseyim.Film Istanbulun fisildayislarini bagrislarini serzenislerini melodisini dinletti bize keyifliydi. Ayiltti beni. Salondan cikan herkesin dilinde “ben geldim gidiyorum“ cumlesi vardi. Pogaca saticisi amca gibi..

Bitmeden katılın derim.Yarın da ordayım, bu da demek oluyorki yazıların devamı gelecek..
Her ne izliyorsan keyifli seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder